wow polaroid! nk main!I'll be back on sunday, see u soon!
haha, that pola isn't mine; but the twin let me use it for awhile.BTW filem ade la tinggal sekeping dua, boleh la nk buat maen, haha!wait, oh nooo. Monday, KERJAAAAA! cheesecake laaa(T_T)
1-2 je? ala tak seronok la :P I dont care kerja or not. dekat je dgn rumah ok haha
haha! tuh naseb baek la ade. wehh, seriously, dah habes intern? dangggggg(!) >.<
dah la. tomorrow just for clearance and returning back all the company stuff. woooah. boooo tak habis lagi :P haha JK
Post a Comment
5 commentary(ies) ;O):
wow polaroid! nk main!
I'll be back on sunday, see u soon!
haha, that pola isn't mine; but the twin let me use it for awhile.BTW filem ade la tinggal sekeping dua, boleh la nk buat maen, haha!
wait, oh nooo. Monday, KERJAAAAA!
cheesecake laaa(T_T)
1-2 je? ala tak seronok la :P I dont care kerja or not. dekat je dgn rumah ok haha
haha! tuh naseb baek la ade. wehh, seriously, dah habes intern? dangggggg(!) >.<
dah la. tomorrow just for clearance and returning back all the company stuff. woooah. boooo tak habis lagi :P haha JK
Post a Comment